Vill du att din personal ska leverera ett kundbemötande i världsklass? Tidigare kursdeltagare rapporterar större trygghet i kundmötet, förståelse för hur de kan leverera det lilla extra och nya kunskaper som gör att de kan hantera arga och irriterade kunder professionellt. Resultatet?
Ökad lönsamhet och gladare personal.
Kursen är en digital självstudiekurs som fungerar på dator, surfplatta eller mobil. Den passar alla som har dagliga kundkontakter och går att anpassa efter din organisations behov, till exempel när det gäller egna policies eller grafisk profil. Den tar cirka tre timmar att gå igenom inklusive övningar, och den motsvarar en heldagskurs. Kursdeltagarna har tillgång till den under tre månader.
Titta på kursen
Se kursen nu
Kontakta oss för personlig demo
För att köpa kursen direkt, gå till vår webbshop towardsshop.se.
För mer information och frågor kontakta oss på info@towards.se.
Väldigt relevanta teman, precis de utmaningar vi har, tydlighet och möjligheten att repetera. - kursdeltagare 2022
Väldigt tydlig och välformulerad, enkelt att följa med under kursen. Dessutom bra med frågor som man kan fundera på själv för att förbättra sina kunskaper inom service och även bra tips som man har nytta av! - kursdeltagare 2023
Jag har uppskattat de nya perspektiv jag fått av kundbemötande som helhet samt de tekniker jag fått ta del av. LERA är framför allt en teknik jag tror att jag kommer att använda mig av på min arbetsplats och jag tror att det kommer förenkla att ha konkreta knep för att hantera arga kunder för att fortsätta vara professionell i alla situationer. - kursdeltagare 2023
Tydlig och lättillgänglig kurs, relevant innehåll - kursdeltagare 2022
Uppskattar enkelheten med att göra den digitalt. Lättfattlig och tydlig och inte för "tungrodd" passar både nya medarbetare som gamla som behöver sig en liten påminnelse . - kursdeltagare 2022
Att ha fått möjlighet att reflektera över mina kundmöten och ha en tydlig grund för hur ett undservice kan se ut hjälper mig verkligen. - kursdeltagare 2023